tröttsamt

Är det normalt att illamående kommer tillbaka i slutet eller är jag på riktigt sjuk?

Kan bero på att jag sover så himla dåligt. Hela jag är helt slut och jag vet inte hur jag ens ska orka hoppa in i duschen idag. Ändå så går det inte att sova.

Jerry är dessutom och jobbar tills imorgon så det är only me hela dagen. Signe verkar som tur väl är också ha en dag då hon slappar så jag slipper få dåligt samvete för det.

Jag orkar inte göra saker som jag skulle fått gjort idag bara. Det är så dumt. Jag har iaf letat upp och fyllt i papper som ska skickas iväg så nu får jag försöka ta mig till affären innan jag inte orkar det heller.

Sen får jag väl bädda ner mig på soffan igen med lite godis.


Ja.. så idag är det ingen bra dag. Hoppas er dag är bättre

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag kan trösta dig med att jag oxå blev illamående igen på slutet! :( Så du är inte ensam om det! Och japp, det är sjukt jobbigt! Du får köra som innan, sea-band och postafen! Hoppas det går över! Kram

2011-02-05 @ 22:23:37
URL: http://krankenschwester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0