babybox

Jag bytte färg i skrivaren nu så jag kunde skriva ut bekräftelse på babyboxen man ska kunna hämta ut på babyland. Gratissaker är ju alltid kul :D Det bästa är väl att man (om jag förstår det hela rätt) får med en blöjhink. Det antar jag är bra att ha när man ska ha barn.

Men jag kunde inte få fram nån info om blöjhinken så vi får väl se imorgon.

Bebisen har idag varit på sin 4 konsert i magen. Första var bob hund där jag fick lyftas ut av en vakt annars hade jag blivit ihjälklämd där längst fram. Andra var timbuktu, tredje var KENT på samma dag som jag reda på att jag var gravid och så nu idag. Högstadie-killar som rockar loss rejält. Bebis verka inte jätteförtjust i den alldeles för höga musiken då den inte sparka utan pressa allt vad den kunde. Jag hör fortfarande helt konstigt. Undra om den kan ha tagit skada?? Ha.. sånt som antagligen bara förstföderskor går och nojjar om. Det är nog ingen fara men känns ju lite trist ändå om den får problem med öronen innan den ens kommit ut.

Ja.. nu ska jag bädda ner mig i soffan och ladda inför imorgon. Idag jobbar Jerry natt så då sover jag på soffan. När han slutar imorgon kör vi direkt iväg på vårt äventyr.

Det ska bli mysigt att fixa massa till bebis imorgon. Så kan jag lite smått här hemma gå och ställa allt iordning när jag har lite tid över.. (mycket tid över)

Jag längtar tills sovrummet är klart så vi kan få upp vår säng och bebisens säng så vi kan bädda den. Sen måste vi fixa krok så vi kan hänga upp vaggan så jag kan fixa madrass till den med.


Ja.. ni fattar.. mycket jag längtar till. hehe .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0