vi kommer få ett påskägg :)

Åh vad bra att gå  och bli förkyld NU??? vad är grejen. Det började inatt och har blivit värre under dagen. Nu sitter jag här helt täppt och har även ont i huvudet.


Nu får bebisen verkligen inte komma. Känns ju supertrist att behöva föda fram en bebis när man är sjuk?

Idag är btw dagen med stort D. Nu börjar min nedräkning. Spännande.

Vi ska till barnmorskan imorgon. jag tror på att vi kommer få ett "litet påskägg" och jag funderar allvarligt på att byta ut bebisens första kläder till en kycklingdräkt..

nej. såklart inte.. men ett stort påskägg ska jag inhandla så att den har något att ligga i på bilden vi ska ta när vi får en påskbebis :)

Nu får vi bara leta upp någon snäll som är villig att ta en bild på en bebis i ett påskägg. Någon??

Kommentarer
Postat av: Sanna

Någon får gärna bli jag :D Hade varit ascoolt att ta sånna bilder :P

2011-04-12 @ 15:32:22
URL: http://sixbo.blogg.se/
Postat av: Jessica

Åhhh! Snart är det din tur att skriva BF+1 osv på din fb! haha ;)

2011-04-12 @ 18:54:40
URL: http://krankenschwester.blogg.se/eufori

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0