ljuvligt

Inatt sov Frank väldigt bra. Han vaknade vid 1 och åt, sen somnade han om vid 2 redan och vaknade sedan vid 5, men efter maten så somnade han direkt och vaknade inte förrän 8 igen. Så inga långa vakenperioder inatt inte.

Skönt.

Han hade en vakenperiod efter 8 istället. Då låg vi i babygymmet och lekte och så låg han på magen en stund. Han tyckte båda sakerna var roligt men efter ett tag blev han trött så då mös vi i soffan tills han somnade.

Nu har han sovit i två timmar så det är snart dax för att vakna tror jag.

Medan han sovit så har jag och Signe haft lite mys i soffan. Hon tycker Frank är världens dummaste just nu och har väldigt svårt att acceptera att han finns till. Stackars Signe är deprimerad. Men hon blir glad när jag har tid för henne med.

Vi får hoppas att hon blir gladare snart.

Efter att Frank har vaknat och fått mat så ska vi gå till för att hämta bärsjalen som har kommit. Jag hoppas att  den passar herrn lika bra som jag vill den ska göra.

Just det. Sen ska vi till bvc klockan 16.00. Det får vi inte glömma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0