Frank 3 veckor

Idag blir Frank 3 veckor. Tiden går fort. Imorgon ska vi väga och mäta honom igen. Spännande och se hur mycket han lagt på sig.

Själv vill jag gå ner.

jag vägde mig innan och jag har ett helt kilo kvar att gå ner innan jag är på min inskrivningsvikt. Men sen vill jag gå ner 5 till. Och det ska jag väl klara av.

Några dagar efter förlossningen så vägde jag mig och då hade jag gått ner 10 kg. Då hade jag 2 kg att gå ner. Förra veckan vägde jag fortfarande 10 kg mindre men idag vägde jag alltså 11 kg mindre. Så det har gått neråt utan att jag egentligen ansträngt mig något alls.

Jag har bara tagit bort läsken men sen har jag druckit saft istället ibland. Och så har jag ätit godis ibland. Och inte har vi rört oss så värst mycket heller. Jag var slö och orkeslös väldigt länge efter förlossningen. Inte förrän nu de senaste dagarna som jag verkligen känner att jag börjar bli mig själv igen.

Nu ska jag fixa in lite bilder i datorn innan Frank vaknar och vill ha mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0