vårt paket från jollyroom.se

Vi hämtade vårt paket från Jollyroom.se idag. Bhn jag köpte satt UNDERBART!!!! GO GO GO. Hade jag vetat skulle jag beställt fler. Men det får vänta. Jag har ju nu två som passar nu och antagligen om brösten skulle börja växa när mjölken kommer. Antar att de blir större då med.

Denna är helt sömlös och spänner INGENSTANS även om den ger ett suveränt stöd.

Jag har ju även 5 andra jag köpt. (Ja, mina bröst har verkligen chockerat mig) De har jag ju växt ur under tiden jag varit gravid. Kan ju hända att några av dom passar sen. Inte för jag tror brösten blir mindre när jag ammar. Men om de så bara ligger i en låda så gör det inget, för de kostade inte så mycket.

Som sagt. Jag är överlycklig att jag äntligen har hittat bh som jag inte vill slänga av mig så fort den kommit på.


När jag skulle bygga ihop babysittern så märker jag att det saknas en bit.
Himla tur att jag bestämde mig för att bygga ihop den. Vi har ju inte byggt ihop sängen tillexempel som vi har köpt för 100 år sedan. Tänk så saknas det bitar i den?
Hmm. Iaf jag ringde såklart upp direkt och meddelade mitt problem. Hon tar mitt nummer och ber att få återkomma när hon hittat en lösning på problemet.
De ringde tillbaka nu och sa att de skulle skicka biten till mig. Ja, det hade jag ju kunnat föreslagit direkt.

Jag meddelade även att min snuggle nest kom i fel färg. Det står blå både på hemsidan och på ordersedlen men jag fick en i beige och vita mönster på. Jag sa även att det inte spelade någon roll jag ville mest meddela om det kanske är fel färg på hemsidan. (enligt den finns det nämligen bara blå)
Men jag sa att jag var nöjd med denna färgen och ville ha den.

jaja.. Det var rapport om våra nya saker.



Kommentarer
Postat av: Sixbo

Man kan ju nästan tro att ungen har kommit, så tyst här är....

2011-03-18 @ 19:10:33
URL: http://sixbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0