och ännu mera shopping

Idag har jag köpt en kudde till bebis. 199 kronor. fint ska d va. Jag hade ingen aning om att det behövdes kudde men det rekommenderas så.

Jag har även äntligen fått tummarna loss och pysslat ihop madrass till vaggan. Det blev himla bra. Nu ska bara krokar köpas så att vi kan hänga upp vaggan.

Söta Jerry sa "Det finns ju massa krokar i sovrummet i taket" (det är krokar som man hänger lampor i)

jag tror inte de håller. Haha.

Köpte även en BH i size 80DD. Hur sjukt är inte det??  Att den dessutom satt bra ?? Den ser dessutom så stor ut så jag undrar liksom om jag inte ser hur stora mina bröst är egentligen...

Jaja den var skön, även om jag hatar allt som har med bh att göra just nu. Det är SÅÅÅ obekvämt att ha något runt som sitter åt.. Ja...

Nu ska ja se vad vi ska göra åt helvetes-steken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0