nu har jag shoppat igen

Har beställt en babysitter, snuggle nest och en amningsbh som verka superbra (haha bra)

Nu hoppas jag på att sakerna är som man förväntar sig. Annars får vi skicka tillbaka.


Snuggle nest var först Lina som berättade om, sen frågade jag barnmorskan om samsovning och hon tipsade om det med. Det är alltså en liten madrass kan man säga med kanter på som man kan ha som resesäng tex eller då när man samsover för att minska risken att skada barnet.
Inte för jag tror att man hade rullat över sin bebis eller skadat det, men man oroar sig säkert så mycket att man inte kan sova.

Ja.. Iaf så var det inte så dyrt så skulle det bli helt galet med en snuggle nest så drabbar det ingen fattig.

babysittern var cool. Gul och svart och med en lekbåge. Stod inte så mycket info om den om hur den var för bebisens rygg osv. Men ja, som jerry sa "den är gjord för en bebis"
Haha som man planerar. Känns ju fortfarande inte som man köper till sin egen bebis. Men det gör man ju. 

Amningsbehån var en sömlös och såg så skön ut. ja den hade många finesser men d orkar ja inte rabbla upp. Kan ju berätta så mycket som att det är den dyraste behån jag någonsin köpt, och antagligen kommer att köpa.


Nu ska jag bädda ner mig.

Eftersom klockan är efter tolv kan jag även meddela att det nu är ny vecka. Vecka 36 (35+0), hur sjukt är inte det?

Bebis kan alltså om två-tre veckor komma när den vill (om jag tänker rätt nu, den räknas ju "färdigbakad från och med vecka 38 väl?)

hejdå

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tips: ha MINST tre amningsBH.ar. Kräk, svett, kiss och bröstmjölk är en stor faktor på att man behöver byta och tvätta dom ofta! :P haha

Har köpt mina på Twilfit, inte jätte dyra (dock de dyraste jag någonsin har köpt), men super skööööna!

2011-03-09 @ 14:10:39
URL: http://krankenschwester.blogg.se/eufori

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0