en helt galen idé

Idag har jag fikat med syster. Hon berättade om gårdagens bravader. Hon har varit på konsert och hamna backstage bland annat. Himla kul. Jag lever så länge på hennes galna historier. Kul att hon är ute och rockar loss medan jag går här och väntar på att min lilla rockstar ska komma ut.

Vi kom iaf på den braiga (?) idén att åka på konsert imorgon. Hoffmaestro spelar i Ronneby och jag känner att jag vill uppleva det själv istället för att bara få lyssna på hur awesome det var.

Såå.. vi bestämde oss för att helt enkelt övertala våra sambosar att åka på konsert imorgon klockan 23.00 i Ronneby. Bebisen visar ingen tendens till att titta ut och jag ser ingen anledning till att sitta hemma och uggla, när jag kan få gå på konsert och ha det trevligt. Där skulle finnas en bar så jag antar att det finns sittplatser. Jag antar också att ingen skulle hindra en gravid kvinna en sittplats.

Jag frågade Jerry lite smått på telefonen nu om han var sugen på att göra något galet. Han skakade nog på huvudet och tänkte "ännu en grej som Malin fått för sig är en toppenidé". Men han var inte helt anti. Han frågade mig om jag var väldigt sugen på att göra det och jag svarade "JAAAA" med upprymd röst.

Så jag har kanske chansen att få med honom.

Nu kommer han nog bara spela på korten som att: bebisen kanske kommer, du kan bli skadad, bebisen kommer inte gilla oljudet.
Jag vet inte. Jag ser inget "farligt" så i situationen. Mer att det kan ju starta lite närsom men de har ju sjukhus därupp med i värsta fall. Sen kommer jag inte stå och trängas bland publiken utan kommer hålla mig utanför.

Äh jag vet inte.. Det hade varit himla skoj om vi kommit iväg på något roligt. Vi får väl se vad pappa Jerry säger.

Som jag sa till syster: Hade jag inte varit gravid skulle han inte ha nåt att säga till om. DÅ hade jag åkt utan honom. Men nu är det hans barn och jag kan inte bara sticka iväg om han verkligen inte känner sig trygg med det.

Jaja.. himla babblande.

förhoppningsvis kommer jag sitta här imorgonkväll och småtjura för att vi inte kom iväg.. det är helt okej det med.

Kommentarer
Postat av: Jessica

LÅter helt underbart att du ska iväg, men jag måste hålla med Jerry ang oljudet! Tänk på att det kan blil himla högt i "lilla" magen din och att du kan få hemska sammandragningar pga det! Bara så du vet vad som kan hända! :) Have fun och njut! :)

2011-04-01 @ 10:35:38
URL: http://krankenschwester.blogg.se/eufori
Postat av: Jessica

LÅter helt underbart att du ska iväg, men jag måste hålla med Jerry ang oljudet! Tänk på att det kan blil himla högt i "lilla" magen din och att du kan få hemska sammandragningar pga det! Bara så du vet vad som kan hända! :) Have fun och njut! :)

2011-04-01 @ 10:35:57
URL: http://krankenschwester.blogg.se/eufori

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0