äckelvarning

Nätterna blir nästintill sömnlösa och dagarna blir då väldigt långa och trötta.

Inatt somnade jag halv ett och vaknade klockan 2 cirka för att det blev väldigt blött i sängen.
Stackars Jerry. När jag kom upp till honom så utbrast han: OJ vi får packa väskan. (han tjatar på mig att vi måste packa BB-väskan och har gjort det nu i några dagar.)

Jag kände mig lugn. Jag kände ju inget alls. Jag ringde förlossningen till slut iaf eftersom vi läste i vår bok att man skulle göra det om vattnet gått. Men såååå blött var det inte så jag var osäker på om det ens var vatten. Men då undrar man ju var det annars va?

Iaf. Hon jag pratade med var väldigt trevlig och berättade vad jag skulle göra. Det kom inget mer sen så det var så då behövde vi inte åtgärda något heller.

Jag fick lite panik EFTER jag pratat med förlossningen eftersom jag då insåg på något sätt att det faktiskt snart är dax på riktigt.

Jag bäddade ner mig igen och vid halv fem somnade jag. halv tio väcker Signe oss och ja. Det var skööönt att sova.


Om två timmar ska vi vara hos barnmorskan. Alltid spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0