ihopklumpad info

Sitter här med Frank och inser att det finns knappt någon sekund över för något annat än att vara med honom. Det är underbart ska ni veta.

Allt annat känns lite meningslöst. Ja inte allt. Men att sitta vid datorn kommer längst ner på min lista när jag har en stund för mig själv.

Därför blir det knappt något bloggande.
Synd eftersom jag hade velat för min egen skull skriva om Franks utveckling här i bloggen.

Men iaf. Han vägde 6300 gram och var 64 cm lång senaste kontrollen (9 veckor var han då) Så han växer så fint så.

Han är väldigt lättflörtat och. ler hur mycket som helst åt nästan vad som helst.
Han ger svarsljud och kan prata riktigt mycket, men då måste man jobba lite för det
Huvudet är hyfsat stabilt, lite hänger han med det fram ibland när han är trött.
Han gillar hellre att titta vad som sker och hatar att ligga i vagnen och inte se vad som händer
Man måste oftast bära honom när han är vaken och lite tjurig, då vill han gå runt och se saker.
Vi gav upp kampen med att han ska sova i sin egen säng eftersom han blir så hysterisk så fort vi lägger ner honom. Han får sova bredvid mig och då sover han hur gott som helst. Så vi fortsätter att prova lägga honom i sin säng varje kväll men jag känner ingen brådska med att det ska fungera.
Han är såklart världens sötaste och snällaste bebis enligt mig och är oftast väldigt glad och lätt att ta hand om.

Tvn här hemma är jätteintressant tycker han så den får vi stänga av så fort han upptäcker den. han sitter gärna i babysittern när vi äter och spanar in oss och snackar lite skit.

Han sprattlar hela tiden och när man håller han under armarna så står han gärna på benen. Han rör sig hela tiden och när han ligger så ligger han inte på samma ställe efter två sekunder :) hans händer har han med upptäckt, dom viftar han med till höger och vänster och äter på i tid och otid.


Ja.. massa ihopklumpad info nu.

och nu blev han ledsen. trött på att roa sig själv :)

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0