fredagsmys med Frank

Jag tycker det är alldeles för mysigt att ha Frank i sängen (även om jag sover mycket sämre då han, trots sin storlek ligger och tränger ut mig) för att kämpa fullt ut med att han ska sova i sin egen säng.

Jag provar. somnar han inte efter några gånger jag har gått in så får han sova med mig istället. Då somnar han direkt.

Idag har han varit lite gnällig. Han brukar aldrig vara det. Han är ju en väldigt snäll bebis. Han har bara velat bli buren hela dagen och inte varit speciellt glad då heller. Men vi har haft några "pratstunder" och en del leende har han bjudit på ändå.

Jag har precis fått honom att somna och jag provade lägga honom i vagnen och han har redan börjat vifta och gnälla för han ligger där. Hehe sötnosen är väl lite extra mammig idag.

och nu ligger han o sover på mig igen myspys


vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0