skratt?

Frank har två gånger innan låtit som han skrattat liiite. Jag har inte vågat tro att det är skratt på riktigt.

Idag så ligger vi i soffan och leker "flygplan" och "helikopter" som han älskar och leendet är stort som alltid. Men så gör han det från ingenstans känns det som.

Ett bubblande skratt som kommer om och om igen när han åker upp och ner samtidigt som jag gör helikopterljud.

Hela min kropp blev helt varm och aldrig någonsin har jag känt en sådan känsla.


Allt annat kan slänga sig i väggen. Det Frank ger mig  är bättre än ALLT!!

bara så att ni vet

Kommentarer
Postat av: Sanna

Log stort när jag läste ditt inlägg :D

2011-07-19 @ 19:16:27
URL: http://sixbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0