glömsk

Frank sover sin middag nu. Lite senare än vanligt. Han kom inte till ro riktigt. Han fick "Hänga" i sjalen medan jag gick och plockade undan lite och dammsög men han somnade inte ändå, vilket han brukar. Han tittade med stora ögon på vad jag gjorde och hade mycket att klaga på för prata, gjorde han så bubblorna sprutade.

Så jag tog till knep nummer två: sätta på melissa horn, sjunga och dansa med Frank i sjalen tills han somnar. Det lyckades.

När han somnat så slog jag in present till My och Stefans bebis som är på väg och plockade lite till. Jag hittade massa liberopaket som jag sparat för att jag ska registrera poängen, så jag satte mig framför datorn för att göra det lite snabbt så jag kunde slänga påsarna sen. Men tror ni jag har registrerat paketen än? Och hur länge tror ni jag suttit här?

Ja, vilken minut som helst vaknar Frank och då har jag inte gjort hälften av städningen som jag tänkte hinna med medan han vilade.

Ibland är jag bara för dum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0