v 30 (29+0)

Idag är det en ny vecka. Denna veckan har jag på något sätt strävat emot. Vecka 30. 10 veckor kvar.

Det är en vecka då man har graviditetens slut mycket nära men ändå så att det känns långt ifrån på något sätt.
Jag känner att det närmar sig med stormsteg fast än så känner jag att vi har massa av tid att ordna allt som ska fixas.

Igår på föräldragruppen såg vi förlossningsfilm och amningsfilm. När man såg alla föräldrar med sina små bebisar så kände jag en enorm längtan tills vår lilla bebis vill titta ut och hålla oss sällskap här hemma. Bilda familj med oss.

Hur mycket bebis än kommer att skrika och vara vaken så längtar jag.

Vi satt igår och skrev en lista på saker jag ska handla i Ullared när jag ska upp där. Minska ner listan rejält. Endast det nödvändigaste ska handlas.

Har massa jobbfix att fixa med nu så bäst jag sätter igång.


Ha en bra dag alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0