kläder

Igår handlade jag massa kläder till vår lilla bebis.

Det kändes inte konstigt. Vet ni varför? För det kändes som jag köpte kläder till någon annans bebis.
hmm.. undrar när jag ska fatta att detta är på riktigt?

Jag sitter här och njuter. Njuter av att inte vara kissnödig. Vet ni när det var sist? Över en vecka sedan. Jag har alltså gått och varit kissnödig i över en vecka. Underbar känsla.  Jag kan slappna av.

Så jag firar med oboy och rostade mackor till frukost.

Här är en sak jag köpte till bebis igår:


resten får ni se en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Jessica

hihi Den har vi oxå köpt, men i en liiiten större storlek! ;)

2011-01-19 @ 21:14:59
URL: http://krankenschwester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0