härliga dag

Allt såg bra ut både för mig och bebis. Bebis är livlig och den sparka barnmorskan när hon skulle känna på magen.
Sen när vi lyssna på hjärtljuden så fick den hicka. Bebisen alltså. Inte barnmorskan.

Sockervattnet var inte alls räligt. Alla bara ljuger. Det smakade till och med gott halva glaset, sen var det mer som att dricka något fast man egentligen inte alls vill. Men inte äckligt.

Ingen diabetes så långt ögat kunde nå. Skönt det.
Magen växer på bra och vi fick hem information om förlossning etc. Börja knåpa ihop en förlossningsplan. Hon tyckte det kunde vara bra att jag skrev till det där om att jag är rädd att jag drabbas av panik. Jag har lätt för det när jag inte har kontroll över en situation. Vilket jag inte kommer ha när jag ska föda.

Förhoppningsvis kommer det gå bra. Kanske är Jerry som springer runt i panik istället för mig. JA, nån av oss måste iaf behålla lugnet.

Ja. Idag pratade jag även med försäkringskassan. Första gången jag ringer till dom och jag förväntade mig värsta långa väntetiden och massa klödd om att "nej vi har inte fått dina papper men det är inte vårt fel blablabla" men jag kom fram direkt och hon jag pratade med tog mitt personnummer och gav mig den informationen jag ville ha och att de även skickat ut papper den 20 januari, så jag borde ha dom vilken dag som helst.

Jag hoppas att de inte ljuger för mig för då blir jag ju ledsen.

Ja. Såna här dagar borde firas med en shoppingrunda, men det ska jag nog låta bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0