foglossningen+Ullared=Sant

Jag blir tokig. Vi var en tur på Nova i fredags. Jag höll på att dö av smärta. Och då överdriver jag inte.

Jävla, jävla fglossning.

Nu börjar jag allvarligt tveka rejält på om jag kommer klara av att åka till Ullared. Jag är en person som biter ihop och står ut, gärna kör på lite extra även om jag inte borde just för att visa att jag minsann inte är klen.

Men nu är jag fanimej inte stor på jorden. Och att åka till Ullared kommer bara bli jobbigt. Jag avskyr Ullared redan som det ser ut nu. Och gå där med foglossning är då inte att föredra.

Sen ska man ju ta hand om sig under sin graviditet. Och inte utsätta sig för sånt som gör att det blir värre.

Så jag velar. Samtidigt vill jag ju gärna upp där och fynda och handla blilligt till vår lilla bebis.

Ja. Iaf så fick jag ett mejl från ELLOS där de påminde om rean som tar slut imorgon och jag hittade rätt så snabbt billiga kläder till bebis. Men internet strular och inget går som jag vill.

SÅ inte ens från en stol kan jag fixa saker till bebis.

Jag blir allvarligt knäpp snart och jag orkar fan inte mer. Så mycket man måste ha och jag har verkligen ingen aning om var jag ska börja...

Kan någon säga vart jag ska börja?

Oj vad konstigt inlägg.. Mitt huvud fungerar inte.. Har knappt sovit något och detta är min andra natt på jobbet nu. Huvudet värker och ja... jag är trött..

Nu ska jag försöka hitta andra bra sidor som kanske fungerar som kan ge mig billiga saker.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vi ska inte åka om du inte klarar av det.... var rädd om dej...

2011-01-31 @ 18:29:32
URL: http://sixbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0