Vecka 31

Idag är det vecka 31 (30+0) och jag börjar bli väldigt trött på att vara gravid.

Jag kan inte längre ta på mig mina skor eller strumpor utan en väldigt stor ansträngning som kräver vila efteråt.

bebisen sparkar mycket och ofta, och det gör ont. Samtidigt är jag glad att den sparkar för då vet jag att den lever.

Jag har gått upp 6 kg totalt och än så länge har jag inte så svullna fötter, även om de är lite så passar skorna fortfarande.

Förmodligen är jag väldigt stor nu. Om man jämför med bilden jag har lagt upp här sist. Men på nåt konstigt sett så kan jag inte ladda upp bilder så ni får inte se mig tjock. Haha..

Jag börjar känna att jag verkligen längtar till bebis kommer och jag börjar även känna mig stressad över allt som måste fixas.

Vi måste fixa vårt sovrum så att vi kan slippa dra i det när bebis är här. Kommer vara så mycket annat då.

Ja.. alltså. vecka 31. veckorna går så snabbt nu så att jag inte kan hinna med att tänka ibland att det är ny vecka.
9 veckor kvar till 12 april. Galet.

Nedräkningen har verkligen börjat. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0