Bebis <3 Jay Smith

Jag har varit orolig hela dagen eftersom bebis inte har sparkat alls knappt. Den har varit så lugn och stilla så jag nästan velat ringa och höra om det är något fel.

Men problemet är löst. Jag sätter på Jay Smiths ljuva stämma och bebis börjar sparka igång som aldrig förr.

Om ni undrar så har Jay Smiths idol-skiva fastnat i bilstereon så det är den enda som går att spela. Så det är mest den musiken som bebis får höra.

På spotify lyssnar jag på Von Benzo och bebis gillar Jay då med.

Jerry sa att bebis tror nog att Jay är bebis pappa. Hehe. Eller något.

Rätt sjukt ändå. Jag som hade börjat så bra med att prägla in metallica i hjärtat på ungen får nu stå ut med Jay Smith istället.

Jaja.. Bara för vi inte får ut den jäkla skivan från bilstereon. Hade det varit Von Benzo's skiva skulle jag inte klaga, men nu är det ju idol-skivan och ja. typiskt.


Nu ska jag vara glad för att min bebis verkar ha återhämtat sig från vad det nu var den led av (Saknad av Jay säkert) och se en film.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0