allt är bra fortfarande

Det var inga problem hos barnmorskan alls. Bebis gav som vanligt barnmorskan många sparkar och alla mina värden är bra.

Jag hade hundra frågor och som vanligt hade hon lika många svar.

Fick reda på att nästa besök blev vårt sista med henne. Vi ska få en annan barnmorska i slutet vilket jag visade och sa tydligt att det gillade jag inte. Jag är så nöjd med henne vi har nu och jag blev plötsligt så orolig att den andra inte ska vara bra alls.

Barnmorskan vi har nu skulle börja jobba på förlossningen i lund så det är ju självklart superkul för henne. Och som hon sa: Vi kanske ses där istället.

Hoppas nästan på det. hehe.

Jaja. Inatt är sista natten på jobbet. Det känns sjukt konstigt och jag kan inte sova.

Från och med imorgon så har jag alltså ledigt. graviditetsledigt. Hehe.

Spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0