det blev inget :)

Då struntade vi i att åka iväg ikväll. Vi diskuterade det och det är för det första lång resa (4 timmar fram och tillbaka) sen konserten i sig. sen jobbar Jerry hela dagen så han hade varit sjukt trött.

Sen verkar bebisen ha fått för sig att ändra ställning i magen. Alltså från att ha gått till ruckbar till helt rörlig och nu ligger och trycker upp mot mina högra revben. Fötterna är inte alls där de var innan (höger revben) och ja. Vi blev ställda igår när jag konstaterade varför det kändes så konstigt.

Jag hoppas innerligt att den inte har kunnat snurra runt så det är huvudet som är upp. Men den har säkert lyckats. De säger att det inte ska finnas plats, men det verkar inte bebis förstå ändå.


Jaja.. Iaf det blir ingen konsert. Jag städade innan. Hela ovanvåningen är städad och fin men det känns i kroppen nu. Nu har jag ont i höften och ja.. så är det.


Men vi bestämde att vi skulle köpa hem lite gott och sedan kolla på arkiv x tills vi somnar.

Imorgon kommer päps ner och bjuder på smörgåstårta. Ska bli sjukt gott.

Jag tänkte också att när jag får tillbaka bilen som David har lånat, ska jag installera babyskyddet i bilen så det är gjort. Så slipper det ta plats här inne med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0