vem krympte baddräkten?

Jag bestämde mig för att åka till simhallen idag för att simma några längder. Kollade upp tiderna och letade fram baddräkten jag köpte i somras i barcelona.

Jag sa till Jerry "Bäst jag provar den innan".

Och det var himla tur. Den gick upp över magen, men inte över brösten. Så vitt jag vet är det inte tillåtet att simma med pattarna i vädret på badet så det blev inte något med det.

Jag blev superlack. För det menas med att jag antagligen inte kan ha baddräkten i sommar heller eftersom brösten lär ju inte bli mindre när jag ammar och även om magen försvinner tror jag inte den sitter bra.

Så jag får bita i det sura äpplet och försöka leta upp en baddräkt nu, mitt i jul. För simma ska jag bannemig göra. Eller i alla fall flyta.

Men idag blir det inte. Vi ska få en gäst när Jerry kommer hem och här är väldigt stökigt pga renovering och ouppackade lådor så jag tänkte röja lite.

BTW så börjar det närma sig det magiska "100 dagar kvar till BF". Det känns helt sjukt. Det känns som om bebis redan vill ut. Den sparkar väldigt mycket hela tiden och jag kan inte sova så gott. När vi gick och la oss igår började den sparka. Jerry la handen på magen och utbrast "Oj jag fattar att inte inte kan somna"

Sen provade vi att sjunga en barnvisa. Men den verka bara bli sur då den larmade värsta karatesparken det hårdaste den kunde mitt i "hur jag undrar var du är" (ja vi sjöng blinka lilla stjärna för det var den enda vi kom på)

Ska prova sjunga lite metallica ikväll så får se om bebis tycker om det bättre än nån kass barnvisa..



Kommentarer
Postat av: Sanna

Sätt hörlurar på magen och sätt på metallica :P

2010-12-20 @ 15:20:49
URL: http://sixbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0