Vecka 24

Idag går jag in i vecka 24 (23+0)




Informationen har jag tagit från familjeliv.se där jag har en graviditetskalender.

Mina egna tankar kring detta är massor. Mer och mer börjar man tänka på att vi faktiskt ska få en bebis. Innan har det liksom inte känts så verkligt och man har liksom tänkt att det är långt kvar.

Men det är 16 veckor kvar till Beräknad förlossning. 16 veckor. Hjälp. Om 6 veckor är det bara 10 veckor kvar.

Ja.. Jag börjar känna mig smått stressad. Jag är inte redo för det här. Alls.


Var går man när man vill göra ett återköp??


Kommentarer
Postat av: Jessica

Sv: Ja du - det där med bristningar är ju ett tråkigt ämne!! Men ack så viktigt för det! Faktiskt både på Jontes och min sida har vi inga britnsingar! Så jag är jätte glad att jag har det ärftliga på min sida iaf. Sen så spelar ju hormonerna in oxå. Och där kan man ju inte göra så mkt! Men så är jag som sagt en som smörjer mig regelbundet. Efter varje dusch och sen så har jag sen start av graviditeten smörjt mig med mandelolja som jag köpt på apoteket morgon och kväll!! Och så har jag än så länge klarat mig! Trots BF+13 som jag är på idag! Och magen spänner riktigt ordentligt nu!! Sen om smörjningen gör skillnad vet jag inte - men det känns skillnad! Den är len och mjuk. Sen tar jag ju regelbundet även bebiolje-bad! haha

2010-12-15 @ 13:43:58
URL: http://krankenschwester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0