Magbild v 17 (16+1?)



Här är en av de första seriösa magbilderna. När Jerry tittade på mig så sa han "oj vad du är gravid" och så klappade han magen. Sen kom kameran fram och vi dokumenterade dagen. Den 28 oktober var jag i v 17.

Så magen har växt en hel del sedan dess men jag har ingen bild efter detta datumet.

Jag gillar inte att min kropp förändras. Jag har problem att klä mig eftersom hur jag än klär mig nu kommer magen fram och jag känner mig som en tjock person som borde vara med i biggest looser.

Det med vikten har alltid varit jobbigt för mig.

Jag har än så länge inte gått upp ett endaste kilo. Ändå så har du blivit så stor. Och Du mår bra. Jag ligger fortfarande på minus 1 kg. Jag gick ju ner kilon i början när jag mådde illa.

fast från och med för några dagar sedan så känner jag själv att jag kan äta och dricka det mesta utan att jag inte får ner så mycket. Så det med vikten kommer nog ändras nu.

Så där har du första magbilden. Varsågod :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

hihi Gulleplutten juuuu där inne! :)

2010-12-09 @ 21:36:12
URL: http://krankenschwester.blogg.se/
Postat av: molls

mysigt med bebisblogg :)

2010-12-09 @ 22:20:11
URL: http://mollvig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0