(bröst)känsliga läsare varnas

Godnatt sådär här "missinassen"

Ikväll har jag försökt få Jerry att ta ny magbild på mig men han verkar inte vilja dokumentera hur fet jag börjar bli så det blidde inget med det. Jag försökte själv lite halvhjärtat när jag halvlåg i soffan så njaee. det blev väl inte så lyckat..

Hur hade det gått om man skulle gjort som alla andra? Ta en bild i veckan?? Anä.. Här tar vi bilder en gång var 10de vecka ungefär.. Eller nästan.

gravid som läser: tar du bilderna själv eller har du en sådan otroligt engagerad far till barnet att han hjälper till?

Ja. Inte för att Jerry inte är engagerad men han är bara så svår att få att göra saker när jag vill. För imorgon, då vill jag inte längre ha en bild och så går det ytterligare några veckor. Och så tycker folk jag är en konstig människa som inte dokumenterar varje liten ändring med kameran.


Fan jag ser ju rätt så slimmad ut. Haha.. Förutom mina giant boobs som jag hatar.

Visste ni att jag har gått från storlek B till storlek D? Som är förliten eller så är bhn fel modell för den sitter inte som den ska. Jag köpte två stycken nya när mina C-bhar inte passade längre...

Innan hade jag B när jag inte hade svullna bröst. Mina bröst svullna alltid upp till en storlek större när jag skulle ha och hade mens. Jag hatade mina stora C-bröst.. Men guuud vad jag saknar dom små rackarna nu.

Nu är de så stora och äckliga att det inte går att förklara. Och så väger de säkert sju ton med. Säkert. Minst..

Så min mammas skämt om att jag skulle ringa henne när jag behövde DD-kupa, kanske inte är så jävla kul skämt längre...

Hoppas bara att de stora brösten kommer att kunna göra någon nytta. För just nu är de inte direkt fuktionella.

Eller där ljuger ja. Jag kom på en himla bra grej med när de börjar hänga. Man får liksom mer nytta av dom då.

När man har händerna fulla kan man bara lyfta upp pattarna och sedan klämma fast vad det nu är man vill bära. Så är det löst. Finns något gott med allting har jag lärt mig.
ju större bröst och mer häng desto tyngre och större saker orkar de bära.

SÅ HIT ME WITH BIGGER BOOBS JESUS! I CAN TAKE IT

Jag avslutar detta inlägget som blev väldigt konstigt (jag är väääldigt trött) med en bild på Signe-Pigne.

Signe Gillar inte blixten.

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha

I agree - det där med brösten är en grej för sig! På slutet har mina växt ännu mer! Jag saknar oxå mina halv B/C kupor...

Jag tar fotona varje vecka med min webcam på datorn! :)

2010-12-13 @ 11:46:52
URL: http://krankenschwester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0