Så är det en fredagmorgon

Godmorgon. Eller nej . Det är långt ifrån morgon men vi har inte ätit frukost än.

Ja.. den senaste tiden har jag blivit besatt av mat. Jag MÅSTE ha frukost, lunch middag och massa mellanmål för att klara av dagen. Ett jävla skit är det. Men det är kul att äta med. Speciellt när man ändå inte går upp i vikt.

Jag kan nog tacka kära Signe för det.

Just nu ligger hon och morrar och försöker få mig att busa med henne och hennes elefant.. sånt minigosedjur från ikea. Dom e bra dom tycker hon för det blir så svårt för mig att ta dom.

MItt projekt är att få upp jerry från sängen. För hur besatt jag än blivit av mat kan jag fortfarande inte äta ensam.


En gammal dålig bild på mig och Signe. På den tiden där jag tränade och hade ingen utväxt öht.

Nu, Signe med en minielefant i munnen och jag ser ut som ett spöke med världens hemskaste utväxt..
Några kilo tyngre för vem fan pallar träna??

Så nu vet ni det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0