huvudvärk. så jevla roligt..

ont i huvudet är aldrig kul. Men så mkt och ofta jag har ont i huvudet nu för tiden har jag aldrig annars. Jag kan nog räkna på mina fingrar hur många gånger jag har haft ont i huvudet.. fram tills nu. NU har jag det var varannan dag/natt.

Förhoppningsvis går det över när jag sovit. men det är  absolut ingen garanti. Jag gillar verkligen inte heller att ta tabletter.

Någon som vet hur man kan kurera sig mot huvudvärk?

jag slutar snart för övrigt. om 2 timmar och 14 minuter enligt klockan nu. HUR SKÖNT?

Ni får se en bild och en kommentar av min favorit på paradise hotel danmark. Han åkte ut i avsnitt 38 eller så och för många avsnitt sen så sa han detta:



Jag vet inte om jag lagt ut den innan. Men eftersom han åkte ut för mig inatt så tyckte jag han kunde få va med på ett hörn. Han är en av de skummaste personerna jag sett. Nej, jag håller inte  med om det han säger alls och han är en väldigt speciell typ men jag tror nog att han hade roat en massor om man haft han som vän. Det var synd att han åkte ut för att hans parter valde att lyxshoppa för 10 000 kr. Valde hon shoppingen så fick hennes partner åka hem. Jag tänkte hallå? För ynka 10000? jag kan kaaanske förstå det om hon knappt hade haft några kläder och varit fattig men det verkade inte alls som det på de sakerna och de antalet skorna hon hade med sig.

Jaja.. tråkigt när nån rolig lämnar. för programmet har ju faktiskt inte så hög kvalité annars.. eller nåt..



Kommentarer
Postat av: Sixbo

Ta med din hund och kom till Malmö på söndag :D

2010-10-26 @ 09:41:32
URL: http://sixbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0