Höstpromenader och sovandes (lat)hund

Godmorgon.

Om bara några minuter så ska jag och Signe bege oss ut i det härliga höstvädret för en promenad med B. Och Signe ligger fortfarande och sover. Hon har inte ens gått och ätit frukost. Ja.. jag har försökt väcka henne.

Hur kan min hund ha blivit så här lat?

Hoppas hon vaknar till liv när vi är ute så jag slipper dra henne hela vägen. Det hade varit hemskt om jag hade gjort henne SÅÅÅ lat.

Vi har haft det kämpigt här hemma nu några månader. Där jag bara legat på soffan typ och bara gjort det jag veeeeeerkligen var tvungen till för att överleva. Signe hakade på glatt och låg och mös med mig hela dagarna. Det blev sisådär med motion ute och Signe fick istället "Hjärngympa" härinne dom dagarna det blev för jobbigt att vistas ute.
Men nu är det ändring på det och jag hoppas Signe hakar på glatt igen på vårt aktiva liv.

För finns det något bättre än långpromenader i höstvädret med sin hund??

Nej, tänkte väl det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0