Vintervita tänder och idol-besvikelse

Hemma nu efter den långa färden hem då jag fick sitta och lyssna på när jag själv sjöng. Ja radion i vår superbil fungerar ju inte så man får sjunga själv för att köra bil utan musik eller att det är tyst, det går bara inte.

Jag valde att sjunga alla låtar jag INTE kunde bara för att jag tycker det är så roligt att hitta på egna texter. fast folk är så snabba på att kommentera när man "sjunger fel".. Det slapp jag nu i bilen då jag var ensam.

Vaddå?? Jag sjunger inte fel?? Jag är kreativ. SÅ det så.

Nu till en annan sak.
Först så dukade jag fram en bravojuice och mitt marabou vintervit för att Anderas Weise hängde lös på idol och jag var helt säker på att han skulle åka. (jag tänkte alltså fira, jag ropade hej innan jag hann över ån, ramlade i och blev blöt) Jag menar. vem fan röstar på honom ärligt? Han är ju såååå dryyyyg och så värst bra sjunger han ju inte heller.

Så åkte Geir istället. Ja det gjorde i och för sig inte så mycet men jag vill inte ha kvar Weise. Jag får rysningar av honom.

Och då menar jag INTE såna man får när man får mysigt kli på ryggen.


Så här galen ser man ut när man dricker apelsinjuice. Suddigt värre

Man får vita tänder av det nya chokladet. Så bara ät för fan. Smeta på. Tro inte jag tänker borsta tänderna innan jag går och lägger mig. För då blir de ju gula... från apelsinjuicen.. Eller?

För övrigt gillar jag min nya look. Blek, osminkad och små pittögd hela tiden. Kanske fler som hakar på??

Ha nu en trevlig fredagkväll. Jag ska dricka juicen trots halsbränna och skölja ner med chokladen. Sen ska jag somna på soffan och vänta på att Jerry kommer hem imorgonbitti

vad har ni gjort ikväll?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jay är helt klart bäst! Därefter Olle. De två i finalen hade varit coolt! :)

Weise är som hos dig! Jag får äckliga rysningar av honom. Får en sån där vibb av honom som är ond...typ som en...hmm....vågar inte riktigt skriva ut det här... Man vet ju aldrig vem hur och när som läser! hahahah :P

2010-11-06 @ 11:00:41
URL: http://krankenschwester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0