lördag

Vi körde en runda till centersyd efter frukosten och sedan körde vi inom Stoffe och Tess på hemvägen. De hade en mysigt litet hus och världens sötaste hund.

Nej inte sötare än signe såklart :)

Nu ska jag sova. JAg har ställt klockan på 18.00. Har jag tur somnar jag kanske halv sex så jag får en halvtimmes sömn.

Och jag har kommit på att jag ska mejla hotmail och fråga hur jag ska gå till väga med mitt problem. men jag vet inte vad de har för adress. har de [email protected] eller något sånt?

Någon som vet var jag hittar kontaktuppgifter? Jag är urusel på att leta reda på sånt.

Nu säger jag godnatt för en stund.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag fick ett anonymt tips på min blogg om att försöka byta lösenord på mailen. Det hade hjälpt denna personen. Så det gjorde jag för ca en timme sen- Så får vi se om det hjälper!! :)

Jag hoppas på det! För en fullscan av virus-sökning gav noll! :(

2010-11-06 @ 17:01:33
URL: http://krankenschwester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0