Jerry är expert på nyttigheter

Min sambo jerry är så himla bra på att göra allting nyttigt.

Som när man äter tex äppelpaj säger Jerry "Men det är nyttigt med frukten i".
Eller morotskaka, eller nåt annat med en ingrediens som i sig själv kan vara nyttig.

Jag minns första gången han kläckte ur sig det. Det var när jag bakat chokladbollar.
Så hör jag Jerry utbrista helt nöjd (och 100 procent allvarligt) : Men det är ju inte så onyttigt med chokladbollar egentligen. Det är ju havre i.

Så jag sitter här och trycker i mig lite (massor) choklad och tröstar mig med att det är apelsinkrokant.

Apelsin är ju nyttigt. c-vitaminer.


Haha ni får bortsefrån min roliga min. Jag har choklad i hela munnen och försöker dölja det.. fungerar inte så bra va??

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha

Det var faktiskt lite skojsigt! :P

Själv är jag en sucker för Marabou Daim. MUMS! Speciellt när den är kall från kylen. Åhhh!

2010-11-18 @ 17:28:44
URL: http://krankenschwester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0