Ingen symaskin i år heller...

Igår kom jag på vad jag önskade mig i födelsedagspresent. Eller jag vet vad jag önskar mig och jag har sagt det till Jerry flera gånger när han frågat.

Symaskin har jag svarat på frågan varje gång. Han svarar med att rynka näsan och säga "Men det är ju så dyrt". Jag svarar med ett leende: Ja men det är ju det jag vill ha.

Men så igår sa jag att jag önskade mig wii. Då utbrister han i värsta smilet: Ja det ska du få. Jag lägger till att jag vill även ha wii fit och han svarar självklart.

Fast efter en stund erkänner han att han nog inte kommer köpa wii till mig.

Jag blev mest irriterad över att han vägrar direkt en symaskin men ett jävla wii kan han köpa?? Det kostar ju lika mycket väl?

Jaja.. jag sa till slut att jag inte ville ha något alls av honom. Utan att han kan lova mig att vi köper wii någongång.

Så det blir ingen present för mig. Ingen symaskin detta året heller.. Jag som hade tänkt börja sy egna kläder för de i affären är så himla tråkiga för mig just nu.



Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad taskig han är... dem lär ju kosta ungefär samma...

2010-11-04 @ 15:35:21
URL: http://sixbo.blogg.se/
Postat av: Jessica

Så taskig han är! han måste ju förstå att du BEHÖVER en symaskin! Killar alltså!! :P

2010-11-04 @ 16:43:03
URL: http://krankenschwester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0