torsdagnatten firas med julmust

Då sitter man här och har fått tillåtelse av Jerry att dricka lite julmust. Det är ju trots allt fredag nu faktiskt.

På lördag kommer Päps och Yvonne ner och hälsar på. Det ska bli jättemysigt. Jag har inte träffat dom på väldigt länge så det ska bli väldigt mysigt.

Päps ska nog titta på vår radio i bilen och se om den går att laga på något sätt. Jag hoppas det. Sen tänkte jag att jag ska bjuda dom på något gott. Men har ingen aning om vad.

Innan idag köpte jag pepparkaksdeg så jag kanske bakar några pepparkakor. Vem vet?

Pepparkakor och varm oboy. Det är grejer det.

Snart ska jag sörja mig igenom de sista avsnitten av paradise hotel. Men innan det tänkte jag surfa runt lite och njuta lite till av min julmust.

godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0