updatering om hallen

Vi håller på att slipa i hallen just nu. Efter att vi haft julmiddag så slipade jag och spacklade på dom ställena det behövdes och Jerry fixade i trappen. Nu står han och slipar och jag är helt slut.

Vi var iväg innan och köpte munskydd så vi slipper stå med sjalar runt munnen som ändå inte fungerar. Vi har ju haft det de andra dagarna men jag har fått så svårt att andas och igår låg jag och hostade upp damm kändes det som så det var jag som bestämde mig för att vi ska gå runt och se löjliga ut i våra "halva bhar".

Det liknar liksom det. Får se om jag kan få en bra bild på det hela sen.

Jag får väl fortsätta hjälpa till innan han kollar in i vardagsrummet och ser att jag sitter med datorn i knät..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0