Jerrys gamla saker..

Idag har vi varit hos Franks farmor och farfar och druckit kaffe. Med oss hem fick vi en overall med tillhärandemössa som Jerry hade när han var liten. Tyvärr passar den inte Frank då overallen är i strl 60 och Frank har strl 80 i sin overall för tillfället. Vi fick även stickad mössa, tröja och byxor som han också haft. Tror det var hans mormor som stickat. Mössan passade men det andra var för litet det med. Däremot fick han två par skor med. De passade. strl 19 och strl 22. De trodde Jerry hade haft dom med men var inte helt hundra. Men vi säger det. Han var så söt så. Han somnade tidigt idag. Han var så trött så jag gav honom kvällsgröten vid 19.00 och 19.50 snarkade han för fullt. Han brukar annars få kvällsgröten vid 20-20.30. Men jag kunde bära ner honom i sängen utan att han har vaknat än så han var väl trött. Jag funderar på att krypa ner i sängen jag med. Sitter mest och är rastlös ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0