update

Frank somnade vid 23 igårkväll och vaknade igen vid 3.00. Efter att han ätit tyckte han det var dax att vara vaken igen. Vid 5.00 gav jag upp att försöka få honom till att sova där nere så jag och Frank gick upp där uppe. Efter lite mys i soffan så somnade han gott och sov sen till 8.00.

Jag är inte den piggaste idag då alltså men jag tog med mig grannen och shoppade på ICA och har ju fått i mig frukost.

När Jerry kommer hem vid 13 idag så ska vi till hans farmor. Hon ska hjälpa mig att sy in min tri-cotti som var förstor.

Jag hoppas den bärsjalen kommer underlätta min vardag enormt.

Nu ska jag försöka hinna städa lite innan Frank vaknar igen. Här ser förjävligt ut...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0