kyrkobesök nummer 2

Idag har Frank varit på sitt andra besök i kyrkan. Han var lika snäll som han brukar. Sov den mesta av tiden. Vaknade och ville ha mat lagom tajmat så att vi var klara när konfirmationen var slut.

På "efterfesten" var han också väldigt duktig. Det var några i släkten som "bråkade" om att få hålla honom och jag kunde äta två portioner mat. Underbart.

Nu är vi hemma igen och Frank är helt slut. Han har varit vaken en hel del idag och sett mycket nya ansikten så jag hoppas det inte blev för mycket för honom.

Han slocknade iaf på skötbordet direkt när jag la ner honom för att byta till pyjamas så han fick lägga sig i vagnen med sina kläder på istället en stund.

Det har varit en trevlig dag.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas jag snart kan få träffa er....

2011-05-15 @ 07:46:57
URL: http://sixbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0