56-62

Idag börjar Jerry jobba. Det känns lite konstigt att inte ha honom hemma längre men det kommer gå hur bra som helst ändå.

Frank har för övrigt redan börjat använda kläder i strl 62. Alltså det sitter inte ens förstort på honom. Så ni kan ju tro att jag fick panik när jag insåg att vi har massa massa MASSA kläder i strl 62 som vi fått och hinner kanske inte använda allt.

Samtidigt pasar många kläder i 56 oxå och är man redo att sluta använda den storleken?

För ojoj vad han växer snabbt.

I torsdags var han 59 cm lång och vägde 5180 gram. Undrar vad han väger på fredag.

Det är sorlligt hur snabbt han växer och blir stor. Samtidigt är det ju kul. Men man hinner verkligen inte med.

På Fredag är han en månad. En hel månad. Min lille Frank.


Jaja.. Nu börjar han vakna och vi ska gå med grannen till Netto om en halvtimme så det är bäst jag ger honom mat innan så vi slipper arg bebis i affären.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0