v 39 (38+0)




Ja idag är det ny vecka ännu en gång. Förhoppningsvis så blir det inte så många veckor till. Jag kommer göra allt för att hålla den inne till iaf nästa vecka. På lördag kommer nämligen päps ner och de ska bjuda på smörgåstårta. Det kan jag bara inte missa.
Så på måndag får den komma när den vill. Inte innan.

Nu tror jag ändå att den kommer stanna ett tag över BF ändå. Och som jag sagt tidigare. Den får mer än gärna stanna. Ingen brådska ut än.

Jag har haft en period nu (kanske en hel vecka) då jag sovit som en prinsessa. Det var när vi blev klara med sovrummet. Jag vaknar fortfarande och behöver gå på toa och vända mig och så, men jag somnade om snabbt igen.
Nu har jag de tre sista nätterna inte riktigt fått sova så gott. Jag har fått vända mig tre gånger i timmen och varenda gång känns det som jag ska gå sönder av smärta. (foglossning). Sen behöver jag gå på toa 4 gånger på en natt och att komma dit med onda fogar och massa extrakilon, det är inte lätt.

Dagarna är bra. Jag går och gör inget speciellt. Umgås med folk som har tid, men nåt jävla "boande" som folk snackar om ser jag inte röken av. Den genen finns nog inte i vår släkt.

Jag fick för mig igår att jag ville baka bullar och frysa in. Men det stannade rätt så fort vid tanke. Några bullar lär här inte bakas.
Jag har heller inte fått känslan av att jag vill ha mitt hus kliniskt rent och börja städa hela tiden. Vem orkar det?
Visst hade jag kunnat göra det, jag vill ju egentligen. Men jag finner ingen ork någonstans till att börja storstäda. Knappt plocka undan om jag ska vara ärlig.

Så just nu är här lite rörigt. Men jaja.


Kommentarer
Postat av: annii

skit i att 'boa' och njut av att du kan vila vila vila istället. heja malin!! kram

2011-03-31 @ 08:40:11
Postat av: Jessica

Jag "boade" inte heller precis. Jag städade där emot mkt, speciellt på sista tiden för att försöka få ut "ungen". haha Dock städade jag INTE bakom lådor och sånt där som vissa få för sig att göra. :P Bakade gjorde jag inte heller...Jag bakade julgodis dagen innan han tittade ut, men det var ju jul och julgodis hade jag tänkt göra vilket fall som! Håller med ovanstående kommentar. Njut av att du kan sova och vila. :) Förresten: ska jag skicka ditt lilla paket på posten?? ;) Kram kram

2011-03-31 @ 12:57:02
URL: http://krankenschwester.blogg.se/eufori

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0