barnvagnen på bild


Haha.. det blev en pyttebild.. Men jaja. bara för jag tog med mobilen och skickade den till facebook och tog den därifrån.
Kan ju inte lägga över några bilder från kameran på jerrys bärbara då han inte har nån kortläsare eller vad det heter och sladden till kameran ligger nånstans jag inte vet.

Har fått en lista av underbaraste Jessica idag. På saker som hon skulle fixa inför hennes prins ankomst. Den låter faktiskt rätt så bra och verkar matcha vad vi behöver.

Nu har jag fixat så mycket bebissaker (även massa papper med fk som ja skickat in) så nu orkar ja inte tänka på bebis mer. Ska bädda ner mig i soffan och bara vara jag för en stund..

YEAH RIGHT säger bebis och börjar kicka igång värsta festen i magen.. kul

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sv: Ahh - vi badar William varje kväll! En bra rutin innan pyjamasen, så han "vet" att det är kväll liksom! Så länge han inte får torr hud eller tendens till eksem eller andra hudskavanker, kan man göra det. Annars får man glesa ut det! Vi har babyolja i vattnet och då och då krämer vi in honom med Miniderm-lotion. :)

2011-01-10 @ 13:28:54
URL: http://krankenschwester.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ohh just det - plus att han verkligen ÄLSKAR att bada! ;) Han ler, sprattlar och man ser hur mkt han njuter! :) Så det är en härlig rutin på kvällarna! :) Kram

2011-01-10 @ 13:29:42
URL: http://krankenschwester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0