det är okej

Jag var helt övertygad om att något var fel med bebis idag så jag skulle ringa och fråga om det var normalt eller vad de tyckte jag skulle göra.

Jobb kom emellan så jag valde att inte ringa. Jag tänkte bättre jag inte ringer då dom kanske hade sagt: Vi råder dig till att kolla upp det
och jag hade inte kunnat. Så jag väntar och ringer barnmorskan imorgon.

det som har hänt är ju att bebis verkar väldigt slö och vill inte alls röra sig som förut. Det är efter att Signe har hoppat rätt på magen när jag legat och sovit.

Även sammandragningar som gör ont har dykt upp och "mensvärk". Trots att jag vilar.

Allting är förhoppningsvis helt normalt.. ja förutom att jag har världens dummaste hund som inte kan ha koll på nånting.

och nu när jag sitter här på jobbet så har bebis fest i magen. Bebis verkar alltså (efter iaf två dagars mycket stilla) vara pigg igen.
Jay smith fungerade ju förra gången men bebis gav sig snabbt igen. Sen fungerade inte ens det.
Nu sitter jag bara och den satte gungning på hela mig precis. Och den svarar när man buffar till den lite :D

ja.. jag nu har jag skrivit av mig och behöver inte tänka mer på det.. nu ska jag fortsätta slita av allt mitt hår och bita mig hårt i handen.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Glöm inte att bebis börjar får det trångt där inne med, så det kan inte röra sig lika mkt som innan! Det blir dessutom lite andra "buffrar och sparkar" än innan! Bara en liten notis! ;)

2011-02-07 @ 11:26:47
URL: http://krankenschwester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0