jeans - check

Idag körde vi till Burlövs center och där slant jag in på H&M och köpte ett par jeans. Hur sköna som helst. Eller njae.. så sköna ett par jeans kan vara enligt mig då jag tycker det är det värsta man kan ha på sig.

Jerry tittade på mig och log med hela huvudet när jag provade ett par andra med raka ben. Jag bara: Vad är jag så ful?
jerry svarade: Nej men man är inte så van att se dig klädd sådär.

Sen provade dom jag köpte och de är lite tajtare i benen fast inte sådär supertajta heller så benen har plats att svälla i dom. Och så gråsvarta.

Imorgon (eller nu för klockan är över tolv) går vi in i en ny vecka. Vecka 25.  Endast 15 veckor kvar.

Spännande.

Känns som vi borde börja fixa lite grejor? Eller?? Nej?? När börjar man att fixa saker på riktigt, på allvar.

Vi pratar ju fortfarande bara lite löst om allting. Alltså fortfarande lite som i en fantasibubbla "Detta håller inte på att hända oss"

Ett två tre står vi med ungen här och har inte ens en blöja att sätta på den.. stackaren.
Eller stackar oss mer kanske..

Kommentarer
Postat av: annii

sa ju att de från H&M funkar! :)

2010-12-22 @ 12:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0