ester på äventyr igen

När jag och grannen var på väg till Netto innan så tyckte Ester det var en bra idé att följa med. Så hon följde efter oss hela vägen. Vi försökte bli av med henne men lyckades inte riktigt.

Vi var lite rädda att hon skulle följa med hela vägen in. Det hade inte förvånat mig alls om hon gjort det.

Hade varit just snyggt om min mobil ringt inne på netto

"Hej, vi har hittat din katt på Netto"
"Ja, jag tar med henne hem, hon ville bara med och handla. Ni vet, jag köper alltid fel tonfisk så hon tyckte det var lika bra att följa med själv"

Nej.. Så var det ju inte.

Men på vägen hem var hon inte kvar och hon är fortfarande ute på vift. Det dumma är att det är en väg med ganska mycket trafik vid netto så ni kan ju tro att jag är nervös nu. Jag tänkte gå en runda och leta lite innan när jag var ute med Signe, men det var en viss biff som inte tyckte likadant så det blev inte så lång runda som jag tänkt.


Så vi får hålla tummarna att Ester inte blir påkörd och att hon inte gått så långt att hon inte hittar hem.


Trevlig måndag på er förresten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0