goddag

Igår var vi och fikade på röstånga mölla. Surdegsbulle, juice och kaffe ute i solen bland häftiga saker.

Vi körde sedan vidare till IKEA och shoppade loss lite. Vet ni hur lite folk det var? så himla skönt. tisdagar is the shit alltså.

När vi kom hem så hängde vi upp gardinerna, som jag sen fick fixa längden på men det löste sig snabbt, sen byggde jag ihop en möbel och kollade på bigbrother.

Idag finns d inget inplanerat. Jag kör en "varannandag" livsstil. Fullt ös - nästa dag medvetslös.

På fredag ska jag klippa mig och bli fin i håret. Färga min utväxt. Man vet inte när det ska hända nästa gång.

Vår tv är fortfarande sönder och vi behöver (läs vill ha) en ny till sovrummet. Så nu ska jag räkna lite på vår ekonomi och se om vi har råd att köpa en tv eller inte. Jerry är på brandutbildning. Hoppas han inte ska leka med eld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0