fullt på schemat

Igår var en dag med massa saker inbokat. Trevligt när man har det.

Först lämnade jag Svea och drack en kopp kaffe, sen lunchade jag och Jerry i stan på hans rast och när jag lämnat honom på jobbet mötte jag upp fina Nahina som kom med fina victoria's secret-krämer till mig. En lotion, en duschkräm och en butter. Najs. TACK TACK för du ville göra dig besväret att handla till mig. Nu kan man lukta lite gott ibland.

På kvällen var jag hemma hos Lina och vi åt dips för hela slanten. Och så såg vi två filmer. Leagally blonde 1 och 2.
Ettan är helt klart bra, men tvåan (som jag inte sett innan) var mycket dålig. Ettan har jag och Lina sett väldigt många gånger. Vi kan hela filmen utantill och det är nog inte filmen i sig som är bra, utan mer att det är "vår film". Ungefär som ett kärlekspar har en speciell låt, så har jag och Lina en speciell film.

Jaojao.
Jag körde sen hem och fick bädda ner mig ensam i sängen eftersom Jerry jobbade natt. Men jag somnade faktiskt gott ändå. Fast jag släckte aldrig lampan och tvn. Ja, jag är fortfarande mörkrädd. 24 år gammal :)

Om cirka två timmar ska vi på kalas och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Det är inte lätt just nu. Jag har en klänning men problemet e att den är lite för kort och att jag antagligen inte har några strumpbyxor som e hela..

Får se vad jag hittar.

vad gör ni denna förtjusande vårdag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0