fortfarande sönder

God söndag. Min dator är fortfarande sönder så jag är inte så superaktiv på internet för tillfället. Jerry vill ju ha sin egen dator och hans bärbara är inte som jag vill riktigt.

Men så fort jag hittar windows 7-skivan så kan datorn fixas.

Och för er nyfikna så har det inte hänt så mycket att berätta ändå. Jag har jobbat, ätit och sovit. Ungefär.

Igår var vi på kalas och det var supertrevligt.

Idag ska Jerry ha hem massa kompisar. De ska sitta och spela hela kvällen och natten så jag får se vad jag hittar på.


hej så länge

Kommentarer
Postat av: Emmelist

du e ju ba för go du! :D tack för din fina kommentar!



hoppas din dator blir fixad snart bruden!!

2011-01-10 @ 16:39:39
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0