smart bygge

Jag har nu byggt ihop en hylla. Helt klart den lättaste möbel jag byggt någonsin från IKEA. Allt bara föll på plats. Nu ska den bara ner för trappan. Ja.. Ingen som sa att jag var smart.

Jag hade ju kunnat bygga ihop den på samma våning som den skulle vara på. Men nej. Allt för att göra det invecklat. Så nu får den stå i hallen tills Jerry kommer hem. Jag tror inte jag ger mig på att flytta ner den. Men man vet aldrig.

Isåfall får vi säga till Jerry att jag byggde den där nere så han inte blir helt nojjig.

Signe har sovit sen vi kom in. Så magen verkar ha lugnat ner sig. *hoppas hoppas*

Jag börjar bli lite piggare nu (läs rastlös) så jag ska nog ta ett ryck i garderoben iallafall. Jag skulle behöva stryka men äger inget strykjärn eller bräda så det får vänta.


Jag undrar fortfarande var jag ska ha alla mina skor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0