bojkott av affärer...

HÄR är länken till Lady Dahmer och hennes inlägg om bojkottning av klädesaffärer den 26/2 som säljer könsspecifika barnkläder.

Egentligen ska ju detta inlägget vara i min andra blogg, men då är det ingen mening att jag länkar eftersom den har så begränsat antal läsare :)

Så klicka på länken nu och läs (jag formulerar mig så dåligt)


På tal om något helt annat så snöar det ute. Helt jävla sjukt. Vi hade dessutom ännu en spindel här igår. Den var inne i vårt blivande sovrum, lyckligtvis död på golvet. Det var nog den första spindelns lillebror eller något för den var inte lika stor som den första.
Likförbannat äcklig som fan.

Jag ska nog gå och göra mig iordning nu för sova kan jag inte göra. Jag ska jobba inatt men antar att jag kommer vara trött som bara den. Ska senare hämta Jerry istan och då ska jag försöka lura med honom någonstans..

Hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0