...

Det blåser (som de flesta redan vet) rejält ute och jag var precis ute en runda med Signe.

Alltså herregud vad söt hon är när hon nästan blåser iväg och försöker bajsa. Det var inte lätt att hitta ett ställe idag inte.


Märkte med att någon snäll granne har stängt vår grind. Jag hörde att den stod och smällde innan men jag orkade liksom inte göra något åt det.
Nu hör jag hur cyklen välte och grillen är på väg så jag får nog gå ut och fixa det.

Annars får väl grannarna snart en grill i huvudet.

Sen tänkte jag platta håret. för er som undrar.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Portot kostade 48 kr. Knappt lönt att sätta in på kontot. haha Bjud på en kopp fika nästa gång vi ses istället! :) Kramas

2011-04-08 @ 08:03:33
URL: http://krankenschwester.blogg.se/eufori

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0